Schon von mir besucht.

Forum » Feedback und Ideen » Schon von mir besucht.

Autor Beitragzurück 1 2
zurück 1 2

Steppendroid

Forenbeiträge: 1137

11.12.2016 03:33 Uhr
An alle anderen, ich hege den Verdacht, dass blackbeauty<span class="s3w-icon s3w-icon__sex-2"> ein Troll sein könnte.
Sie kann nur Englisch, aber versteht alles, was hier so in Deutsch geschrieben ist bzgl. Profilinformationen und eben auch dem Thema hier?
Ich habe in der Hinsicht große Zweifel.
Zumal sie in ihrem Profil genau das selbe unter "Ich bin" schreibt, wie hier im Forum.
Warum sollte sie das tun, wenn sie angeblich schon so lange hier dabei ist?</span><span class="s3w-icon s3w-icon__sex-2">
Sie muss also entweder Deutsch können, oder diese Plattform muss eine automatisierte Übersetzung aller Inhalte ins Englische besitzen. Anders erklärt sich mir das leider nicht.

In der Sache wäre es vielleicht gut, wenn das Team in der Sache Klarheit verschaffen könnte.
Ist sie also wirklich schon länger hier oder nicht?
Ich bin da jedenfalls sehr im Zweifel, weil ich eben weiß, dass Trolle teilweise wirklich sehr einfallsreich sein können...

<br class="s3w-icon s3w-icon__sex-2" /></span>

Nur wer fällt lernt zu fliegen!

Steppendroid

11.12.2016 04:01 Uhr
blackbeauty (@blackbeauty) hat geschrieben:
Fitness / Fitnessstudio, Fußball, Radfahren, Schlittschuhlaufen, Skifahren, Tanzen, Tischtennis, Yoga, Sonstige, Gemeinsame Aktivitäten: Radfahren/Skiing,indoor games, table tennis, Reisen

Gemeinsame Aktivitäten: Radfahren, Skifahren
Auch da finde ich es komisch, dass sie nach "Sonstige" "Gemeinsame Aktivitäten: Radfahren/Skiing,indoor games, table tennis, Reisen" aufführt. Hat sie das einfach nur von wo anders kopiert und eingefügt, oder warum konnte sie unter den sonstigen Dingen plötzlich Deutsch schreiben?

Auch diese Angabe ist mir sehr suspekt.
Man kann sie also dort antreffen, wo man sie zum ersten Treffen antreffen wird?
Zudem sie hier ebenso wieder teilweise deutsch schreiben kann... "garten, chinesches restaurant, haus", "usw".

Sie scheint also Deutsch durch aus ausreichend gut für die Nutzung dieser Plattform zu verstehen und auch teilweise in Deutsch schreiben zu können.
Gibt hier im Forum aber an, dass sie nur Englisch könne.
Das ist definitiv ein klarer Widerspruch.

Holunder70

Forenbeiträge: 3498

11.12.2016 04:41 Uhr
Sooo, jetzt war ich doch mal neugierig und auch auf blackbeauty´s Profil! SORRY BLACKBEAUTY....

Ja, ich denke auch, dass sie genug deutsch sprechen kann, z.B. das mit dem Nettsein und die sarkastische Reflexion darauf.

Auf jeden Fall hat sie seeehr große Angst vor Homo- und Bisexualität UND unterstellt es hiermit allen neugierigen Frauen insgeheim. Und wenn, was ist so schlimm daran?

FRAU BLACKBEAUTY.......WIR ANDEREN FRAUEN CHECKEN DOCH NUR DIE KONKURRENZ !

Gib dir einen anderen Nickname und schon hast du weniger weibliche Klicks auf deinem Profil.....150%

Wende dein Gesicht immer der Sonne zu, dann fallen die Schatten hinter dich.

Blackbeauty

Forenbeiträge: 9

11.12.2016 10:51 Uhr
Liebe Frau, emmmmmmmmmmmm, Holuder70,
Thank you for your early Sunday morning visit.
I suppose your visit is just to irritate me the more, because I complained about many female visitors, right?
Well, if your visiting me solves your problems to why you are here on this website, then am very happy to be a part of your solution.

ABER.....
wir sind noch nicht KONKURRENZ?

ODER...

habe ich etwas verpasst?

wenn die Frauen problem mit die name "Blackbeauty" haben, kann ich Euch nicht helfen.
<span id="result_box" lang="de"><span>Dieser Name bleibt bis meine Mitgliedschaft abläuft ist.

</span></span>
<span id="result_box" class="short_text" lang="de"><span>Ein schöner sonntag wünsche ich dir
Blackbeauty
</span></span>

Blackbeauty

11.12.2016 11:46 Uhr
Dear Mike,

Thank you so much for your early Sunday morning visit.
From the look of things, you are a man....and you are looking for a woman for a relationship. Am I right that, that is why you are here? And the reason you have paid for a membership of this site?
Assuming that, you, like most of us paid for.

How would you feel, if all of a sudden, men like yourself, some of them, hiding their id bombard your profile. Even though, you do not indicate that you are looking for both sexes? Of course, your feeling is irrelevant to me now...am trying in my little way to bring you to the topic of discussion, which am sure, you have no idea of.

You were so much in a hurry to pass "judgement" to the English name on a german website "Blackbeauty", that you, yourself either intentionally missed the point of discussion or the other way.

You also accused me of writing in english language, on a germany website. Now, dear Mike, you are putting a cross on my neck for writing in one of the internationally recognised languages of the world (english), I am terrified at what YOU would do to someone, who speaks or writes in a language that you have no idea of!!!

From the look of things you are a student and 27 years, a very good age that, one will expect you to be a little bit broad minded. You even went as far a name calling me a troll.....Do you wish I had that as my name instead of "Blackbeauty?" Can you see the extent of your hate for people who do not share the same idea as you?AND jetzt, you are just 27 years!!!

May He save us all.

<span id="result_box" class="short_text" lang="de"><span>Schöne Grüße von mir
Blackbeauty

</span></span>

Holunder70

11.12.2016 13:09 Uhr
Danke, dir auch einen schönen Sonntag, liebe Blackbeauty!

Steppendroid

11.12.2016 19:36 Uhr
@Blackbeauty
Of course I'm here to find people and hopefully a relationship, but I haven't any problem with people who hiding their ip. Maybe, they are only shy or something else. That doesn't matter to me.

I haven't criticized your English name at any time. I only wonder at your uncommon behavier, thus I asked you some questions, which you haven't answered yet.
You're right, English is one of the internationally recognised languages of the world, but that doesn't matter, cause we are in Germany right now and living there for many years. In Germany German is the official language. If I want to live in another country, I have to learn the language, which is spoken there. That's a matter of integration and cultural respect.
Thus if I am going to subscribe to a swedish board, I haven't any right to claim anything. There I have to assimilate and NOT all the other swedish people.

I'm, I guess, very broad minded, but not as much tolerant as most people are, cause tolerant means to suffer issues one don't like.
And there are many things I don't like, but tolerate to a predetermined limit.
For example I don't like loud noise emissions, but I had to tolerate respectively suffer it, cause I can't change it at now.
And I have no right to demand all the people on the street should stop their cars. If I can't suffer it anymore I have to go rather than the other people.

I didn't call you a troll, I just made the assumption you could be one. That is a sharp distinction!
In addition, I never voiced the disire you should change your name...
And I have no hate for any people who share other ideas as I do. I just say the things as I guess they are.
If someone doesn't agree with me, it's fine. There's no problem for me whilst noone forces his own mind against me.

At last, I'm sorry, if I offended your feelings.
That's not the intention I ever had.

Greetings
Mike

Holunder70

11.12.2016 20:27 Uhr
Ich habe auch nicht den Namen kritisieren wollen, ist ja ein schöner Nickname und seeehr interessant!

Jede/r will wissen, wer denn hinter diesem aussagekräftigen Name steckt...

Blackbeauty

11.12.2016 23:02 Uhr
Hello Mike,
You are beginning to sound like someone who is going to educate "this "troll" Blackbeauty" Now loosen up!
I have paid for this service, and am not going to allow you intimidate me to leave this site! I have the right to speak and write what I want on me profile, "that is my space" I paid for it. You are not obliged to visit my profiles. I do not want to know your opinion about what I do here, BUT; please Dear Mike, let me have my peace, if you cannot have peace because am here, I say "hard luck"

Since you are a "VERY FAITHFUL GERMAN", you can visit all the german profile,BUT, please "STOP" spending sleepless night studying my profile.

I read somewhere, you wanted to withdraw you membership, because some "GERMAN SPEAKERS" did not write you. Do you think people pay to services you here Mike? It is high time you grow up!

I know you are irritate at seeing a black face at this site, and you are looking for "verabschiedung", Oder?

Dear Mike tolerant for me means, live and let others live also! that is tolerant, at least my definition.

I am not interested in your questions that is not what brought me to this forum, you are just stealing the attention! I think I have enough of you NOW!!

Steppendroid

12.12.2016 00:25 Uhr
blackbeauty (@blackbeauty) hat geschrieben:
I know you are irritate at seeing a black face at this site, and you are looking for "verabschiedung", Oder?
Well, again, I never said you're a troll. I never intimidated you and I never said you should leave this site, and there was never an intention by myself to do or say anything of these things.

Of course you can do on and with your profile what ever you want. I never said anything against that.
I never felt obliged to visit or study your profile, cause that is my own decision if I do or not.

And the next statement that's wrong: I never wanted to withdraw my membership, that was a question. I used a "?".
It is also not true, that I scrutinized the worth of a membership, because "some "GERMAN SPEAKERS" did not write" me.
I never ever said anything about "German speakers" there!

Sorry, but that's ridiculous to ask if I think people pay to services me.
Of course not!

How do you know? That's simply NOT true!

It's okay to have such a definition, but actually that one is wrong. "live and let others live" means to be respectful and acceptive, not tolerant.

At last, it is absolutely okay for me, if you do not want to answer my questions. Why didn't you say that at the very beginning? ;)
It is okay for me, too, if you don't want write to me. I never obliged you to answer me anyway.
Thus, why so angry...?

Jetzt kostenlos registrieren

Einfach anmelden und verlieben!

• Eigenes Profil mit Bildergalerie erstellen

• Besucher des eigenen Profils sehen

• Persönliche Nachrichten erhalten

• Profilfoto anderer Mitglieder sehen

• Persönliche Favoritenliste erstellen

Aktuelle Themen in anderen Foren  
Das Berliner Singles Forum Ein frischer Morgengruss vom saendmaen
Events ARTlantica- "Leben wie Gott in Frankeich"
Sportforum Schwimmen
Plauderecke Novelliert Heizkostenverordnung
Diskussionen Kniegelenk... Erfahrungsaustausch bitte
Philosophie & Poesie Humor
Reisepartner finden 15 Tage 5*-Reise Zypern vom 26.05.-09.06.2022 (*)
Flohmarkt Suche wo ist denn noch ein Flohmarkt offen??
Flohmarkt Biete 1 Ticket Pink Floyd Cover LA VALLÉE, 7.Dez